tidig, men kort träning.

Nu är vi snart inne i April månad. Jag har hittills gått ner ca en och halv storlek, kg ca 5-7 kg. Har inte så bra koll på det. Jag tycker min blogg har blivit lite tråkig så tänkte piffa till den lite. vet inte riktig med vad. får väl se vad jag har på mobilen:D
Jag har en plan. Under April månad ska jag gå ner en storlek till.
Ja just det. tänkte jag skulle berätta vad som hände mig föra helgen.
Vet ni vilka Rise Against är? Jag hade sån tur att jag fick gå på deras konsert, pluss AAA backstage passes:D stod och prata med Tim (lead singer) det va lite häftigt får jag säga. 
Den unga demen sidan om är en av våra praktikanter.
har aldrig varit med om något liknande, så det va häftigt, man fick gå vart man ville. förutom deras omklädningsrum... eller jag försökte inte. hade kanske funkat..... nästa gång:D haha
Jag måste byta designen på min blogg....
nu ska jag äta... eller kanske inte. får se vad jag kan hitta på.
nu kommer jag ha lägenheen för mig själv i 6 dagar. fattar ni 6 dagar. holy S**t va ska ajg göra. dansa naken? ja jo varför inte. haha

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart du ska dansa naken! ;)

Och wow - super duktig du är! Kämpa på! :)

2011-03-26 @ 22:23:02
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0