oj sorry!

Det va inte meningen att det skulle ta så här lång tid innan en uppdatering. men det kommer en lien snabbis nu så tar vi en lång go en sen med masso snuskigheter. haha.
Jag har nu börjat använda kjol på jobbed då mina byxor är så pass mycket förstora att de kasar ner lite för långt och sitter inte bra. MEN då kjolen som jag änvänder kasar upp och visst e den snygg och så men ja jag ve inte, det e bättre än byxor som sitter på halva röven.
Jag har även börjat köpa tränings tidningar, Blossom och den nya Amelia träning, föredrar Amelias, även om den nämner mest träning för de över 35 så har den många bra ideer och mycket bra peppning när man känner sig nere.
(hittad på http://www.google.se)
Men Stödet från Vännerna och kollegerna slår vilken tidning som hellst.
(mabra.se/vanner)
så nu e det läggdags.
god natt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för updaten vännen!! Och kämpa på, you're awsome!!!

2011-03-19 @ 11:34:01
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0