Idag e ingen bra dag.

Så vaknade vid 7 tiden svettig och panikslagen, vet inte varför men gick upp och öppnade balkongdörren och somnade om. Gick till gymmet. kännde mig bara mest överdrivet trött. Träna på som vanligt gick hem och satte mig i soffan med min dator och sen har det bara gått upp och ner mest ner.
Nu e det bara tre dagar kvar til årsdagen på min Älskade vän och bästa väns fästmans bortgång och idag saknar jag honom väldigt mycket. Han va en hjälte, en älskad vän. Jag önskar mest att jag kude vara hemma idag, hemma i skåne. Jag vill ha världens bästa kram. Ni vet vem ni är som ger dom bästa.
Glöm inte att älska varandra. jag älskar er, tack.
(google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0