ca 1 Månad sen start

Nu är det lite mer än en månad sen jag började träna och jobba hårt med min diet och liv. i kg har jag gått ner kanske 5 kg, men jag har tappat 10-15 cm i omkrets.
Jag äter en kanske två måltider om dagen resten shakar jag, vill hålla mig under 1000 kalorier om dagen. gör jag det så kommer detta att funka. Nu dessa två dagarna har jag fuskat med lite chips och godis för att jag har anledning till detta. men då har jag även tränat hårdare. har nu även börjat springa lite.
Det är mycket lättare att se framstegen i träningen nu när man har byggt ltie mer uthållighet och muskler. jag kan springa, inte länge, men jag kan, jag klarar av att göra plankan på tårna i 30 sekunder åt gången. Då blir man mer peppad.
nu ska jag duscha:D
kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktig du e!! Keep up the good work!! <3

2011-03-20 @ 08:19:24
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0