Tacos?

Med salladsblad då förståss, men det hade varit gått med kött, det va längesen nu.

Vad händer i vardagen?
Inte mycket, humöret har hållt sig ovanligt jämnt de senaste dagarna, inga låga perioder. De låga är väl de mest läskiga, men jag tror kan jag bara hålla igång pulsen så kan nog hjärnan få sin energi kick.

Delar mina måltider med 3 shakes vilket blir ca 360 kalorier om dagen och sen en lagad middag på kvällen.
Äter otroligt mycket frukt har fortfarande svårt att dricka vatten, kommer liksom bara inte ihåg att jag ska dricka vatten, man blir så kissenödig, och det e inte så bra när man står ensam i receptionen.
för mycket information där kanske. men ialla fall.

 Nu gäller det bara att hålla huvet på skaft och vara vaksam med vad jag äter så jag inte faller tillbaka på gamla rutiner.

önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller alla tummar och tår! :)

2011-02-16 @ 21:25:04
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: Ida

Lycka till min snäcka! <3

2011-02-17 @ 11:19:59
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0