Nyss hem kommen från gymmet

Idag har det varit en bra dag, vaknade vid 10 tiden och tog mig en shake. Den senaste tiden så har jag kännt ett sug efter sött elller kanske inte sött men efter något i mat vägar och idag för att bli av med detta så vid 12 tiden så tog jag en tallrik med äpple och laktosfri yoggi orginal, och tro mig, det va såååååååååååå gått. Det va nästan som att äta en gomet middag på nån fancy restaurang. va man lär sig uppskatta nytig mat när man börjar om från början.
så efter 12 gick vi till gymmet, och vi stog som stela när en tjej hade en av våra vanliga maskiner så vi kunde inte vara sidan om varandra, vi visste inte vad vi skule göra, men det löste sig när hon gick fick vi maskinen tillbaka. Och där gick det utför resten av träningen, vi träna hårt med tramsa igenom det mesta. Vi är så super seriösa annars med träningen idag behövde vi släppa loss.
Ikväll ska jag jobba i baren och det e sista dagen för Eve i hotellet, jag hoppas hon har haft en bra vecka. det har varit jätte kul att ha min kära brorsdotter här i en vecka. även om vi har sovit stor del av den tiden. haha.
men nu e det dags at gå tillbaka till vardagen av regelbunden träning och kontrollerad mat.
Jag stod på jobb här om dagen och drack min lilla shake och en underbar kollega nämnde en dokumentär de hade gjort på de här shakarna som många dricker att de går upp i vikt efter ofta mer än de vägde innan. men då får jag tyvärr säga att då måste dem juh ha ätit fel när de har slutat med shaken? eller? om man håller rätt kost så måste man juh kunna hålla sin vikt? Ja det e vad jag väljer att tro. Kan jag bara lära mig att äta rätt så kan jag både gå ner i vikt och hålla min målvikt när jag har nått den. Tänker fan inte ge mig fören jag e där.
Största utmaningen denna vecka. SÖT SUG!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

STÅ EMOT! DU KLARAR DET!!! I BELIVE IN YOU! <3

2011-02-20 @ 23:35:52
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0