Misslyckades....

så jag misslyckades med dendär 30dagars utmaningen, blev lite mycket jobb där ett tag, men vi försöker igen och då börjar jag från dag 2.


Men har nu ett annat litet problem. Jag ska nu jobba nätt ett tag framåt och jag vill juh inte missa min träning, så då tänkte jag att då kan jag gå dirrekt från jobb kl 7.30 och träna. vilket jag kommer göra, men min lilla ångest just nu är ska jag gå idag? jag vill men samtidigt så orkar jag inte. och då blir det ingen träning på två dagar i rad. 
men jag skulle kunna ta igen det med 2 timmar istället för en imorgon istället. jo jag tror jag gör så. det e ju första natten. 

längtar efter sängen. eller soffan vart jag nu somnar först. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ett tag tränade jag direkt efter natt-jobb och sen efter duschen hoppar man ner i sängen. Och ohhhhh vad man sover gott! :)

2011-02-28 @ 10:18:34
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0