God morgon med en god kopp kaffe

Igår kväll åt jag lite bröd och en omlett det va sååååå gott. Natta och Andreas sa att jag såg ut som en galning när jag sa att jag skulle ha en brödbit med ost när vi vänta på tågen. Man uppskattar verkligen det lilla när man tar bort något.
Jag har börjat märka en förändring i mina jobb kläder och många privata kläder sitter bättre nu än innan, och folk på jobb har börjat märka det oxå, men när jag tittar i speglen så ser jag inte de förändringarna, men det kommer juh säkert sen. Vill bara att gäddhänget ska försvinna. vill inte ha det längre. Så om vi kommer iväg till gymmet idag så blir det armar vi ska träna. men va hon ska sova idag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är det lilla som att kläderna passar eller snart för din del komemr att vara för stora som gör att du kommer att fortsätta! Peptalk är det viktigaste! :) Forstätt med bloggen!

2011-02-21 @ 15:29:23
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag märkte inte heller nån direkt skillnad i spegeln utan bara att kläderna blivit för stora ;) Man blir ju självblind!

Tack för snacket igår! Alltid lika uppskattat älskade vän! <3

Keep up the good work!! Love ya longtime...

2011-02-21 @ 19:13:28
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom
Postat av: Ida

Gummsi gumm, kom igen och uppdatera oss!! :) Puss

2011-02-26 @ 15:26:26
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0