Tränade Idag!

Idag va första träningen på två veckor. SÅ JÄ**A skönt. tog det ganska lungt för jag har fortfarande hosta. Men 25 min kondis och 25 min mage och rumpa:D har idag påbörjat en ny runda med pulver men vet att jag måste äta en måltid omdagen om jag ska hålla mitt humör uppe. Fick juh höra det sist att mitt humör hade gått ner ganska myket sist så därför blir det en måltid omdagen.
Ska gå på natten idag. sju underbara nätter framför mig. Nu ska jag väl ha kommit in i natten så pass så jag kan göra lite extra jobb. hålla igång hjärnan lite bättre. kanske plugga lite.


Mitt sommar mål: är att lära mig lägga schema och ekonomi. Ekonomi delen komemr bli svår, men jag vill i alla fall förstå den bättre. Håller på att skriva min "Resume" så jag kan börja kolla upp lite jobb se vad folk söker och vill ha. Om jag får några erbjudanden någonstans.
ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG I SKÅNE: JAG KOMMER HEM TILL MIDSOMMAR OCH KOMMER DÅ FIRA MIN 25 ÅRSDAG NÄR JAG E NERE.
puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Då måste vi ses! :) hihi

2011-04-15 @ 10:04:39
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori
Postat av: Jessica

Lycka till med Detoxen och träningen nu! Du har klarat det en gång att komma igång, då gör du det igen! Trycker alla tummar och tår!!! Du är en kämpe!! Tänk inte så mkt på vågen, tänk på cm på kroppen istället! :)

2011-04-15 @ 10:05:42
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori
Postat av: Ida

Jag hoppas verkligen att jag inte jobbar på midsommar men risken är ganska stor att jag gör de, har ju inte jobbat de senaste två ;) Men jag kommer ju klart ändå!! Tro inget annat haha ;)

2011-04-15 @ 12:03:24
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0