Påsken.....

Har varit underbar, men nu står man tillsvars för allt man har ätit och ska nu kämpa hårt till den 22 maj då min underbara brorsdotter ska konfirmeras. och till dess så ska all påsk mat och massor till försvinna.

Jobbar nu  min sista vecka natt..... eller så är det sagt. så förhoppningsvis så kommer det hjälpa lite på stressen och psyket. när man jobbar natt så tar bara fajten att gå till gymmet på morgonen så pass mycket energi att man knappt orkar stiga upp på löparbandet. *ironiskt skratt*. Men va fan. det ska gå. så e det bara.

fan ta mig om jag inte får detta att fungera.


Kommentarer
Postat av: Ida

Dax att uppdatera finaste Åsis?? :D Puss!!

2011-05-19 @ 06:48:57
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0