Kvällen innan nätterna:D

Nu e jag tillbaka efter en vecka med bara massa familjen Söderberg:D
Först en natt på Park Inn med Lotta och Evelina, med bio i sickla. Vi ville kolla på en Jätte rolig film, så valet låg mellan "Tillfälig fru" och "Hur många lingon finns det i världen". Evelina fick välja. det blev Lingon. Den va rolig. Men det blev ju inte riktigt som planerat. Vill inte Spojla för de som inte har sett den. Men jag rekomenderar den starkt. det bjuder på ALLT.
har nu inte tränat på två veckor då jag har varit sjuk. Först med magkatarr och sedan en förylning som inte vill släppa. Det värsta har släppt nu och har mest bara lite snuva och hosta kvar. Tänkte jag skulle ta mig tillbaka till gymmet med lite lätt gång och mage.
Diet mässigt har jag varit väldigt dålig, det e så jag skäms. Så nu e det jag som ska göra två veckor detox.... igen. Jag ska fan komma in i det rätt. Det svåraste är brödet. det e så svårt att vänja av. Men det ska bort, kanske itne helt, får juh bli knäcke ibland i alla fall. :S
Hur ser livet ut idag? nja, orkar inte skriva om det nu. får se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0